Digital Spy (akik alávaló módon ugyanazt a betűtípust használják a logójukban, mint mi), interjút készített Roland Emmerich-hel, amiben két fő téma került elő. A rendező két legemlékezetesebb filmje az Independence Day – A Függetlenség Napja, valamint a Stargate – Csillagkapu voltak, nem meglepő módon ezzel kapcsolatban kérdezték őt. Míg a korábbi nyilatkozatokban Emmerich kimondottan tagadta, hogy Will Smith visszatérne az Independence Day második epizódjába, most már nem zárta ki a lehetőségét. „Néha azt mondom, hogy nem, Will Smith nem lesz benne, elsősorban, mert nem akarja megcsinálni. Most viszont tervbe van véve egy találkozónk, és meg akarjuk újra beszélni. Bármi megtörténhet” – lebegtette meg, hogy mégis visszatérne Steven Hiller kapitány szerepébe a népszerű színész. Amikor az After Earth című, utólag bukásnak bizonyult filmet promózta Smith, akkor még azt nyilatkozta, hogy szép lassanként ki akar vonulni a blockbusterek világából, és a kockázatosabb, művészibb jellegű filmek felé szeretne elmenni. A kérdés, hogy az After Earth sikertelensége mennyire befolyásolhatja a döntését. Will Smith döntésétől függetlenül azonban elképzelhető, hogy egy évet csúszni fog a film. Jelenleg 2015. július 3-a a bemutató kitűzött dátuma – ám Emmerich most bejelentette, hogy jó eséllyel 2016-ra csúszik a film a nehézségek miatt. A Digital Spy riportere rákérdezett a Csillagkapu filmekre is. A rendező elmondta, hogy eredetileg egy trilógiát tervezett, ami most már nyilván nem fog megvalósulni – a színészek egész egyszerűen kiöregedtek a szerepükből. Ugyanakkor megkeresték a jogokat birtokló MGM-et, hogy készítenének egy folytatást – ami egyben rebootja is lenne a sorozatnak, és ebből csinálnának egy trilógiát.

]]>