Rita és Nichelle Nichols[/caption] Rita, aki nemrégiben az AXN SCI-FI – SFportal Star Trek premier műsorát vezette barátnőjével, Csillával egyetemben, a bemutatót megelőzően már ráhangolódott a filmre: az SFportal képviseletében idén ő járt a FedConon. Sok-sok Star Trek és Battlestar Galactica színésszel találkozott arrafelé, ahol 31 országból mintegy 3000 sci-fi rajongó gyűlt össze. Kivételesen azonban az általunk nagyra tartott Comment:com médiamegmondó blogon számoltunk be erről a látogatásról első alkalommal – amellett, hogy elkezdtük feltölten az SFportra a gigantikus mennyiségű FedCon 2009 képet, amit ott sikerült fotózni. Hamarosan jön a többi élménybeszámoló is.

Nem egy utolsó élmény, amikor az ember 3000 másik Battlestar Galactica rajongóval plusz magával Adama admirálissal, azaz Edward James Olmos-szal közösen üvölti: „So say we all!”. Rita, az Index mozifanatikusa megtapasztalhatta ezt az élményt – az SFportal ugyanis őt küldte ki a FedConra, hogy nézzen körül, milyen is a legnagyobb európai sci-fi találkozó. Rita a tavalyi AXN SCI-FI – SFportal Találkozón tűnt fel barátnőjével, Csillával egyetemben, ahol első körben meghódították a trekker közönség szívét, második körben az Index tudósítóját csavarták az ujjuk köré, majd harmadik körben a Mozifanatikusok Éjszakájának lettek az arcai.
]]>