A Galaktika magazin februári számában befejeződik Piers Anthony folytatásos kisregénye, a „Fogas kérdés”, és kiderül, sikerül-e megfelelnie a földi fogorvosnak egy intergalaktikus oktatási intézmény felvételi vizsgáján. A hónap központi témája az éhínség mint civilizációs katasztrófa, és hogy mit tehetünk elkerülése érdekében. K. Varga BeátaÁldott légy, Szent Struktúra!” című novellája a Mars küzdelmes meghódítását választotta témájául, Oleg Ovcsinnyikov kreatívjai pedig szinte bármit megtennének a mindennapi betevő drogokért. A 69. születésnapját ünneplő Kasztovszky Bélát új elbeszélése, „A Tabu” közlésével köszönti a magazin. Ebben az idegen bolygóra érkező telepesek a helyi életformák titkait próbálják megfejteni. Clifford D. Simak klasszikusa, az „Idősek otthona” az öregkor eltöltésének végletes alternatívájával szolgál. Sümegi Attila novellája, az „Apa teleportáló gépet vett” egy új technikai eszköz végzetes mellékhatásaira figyelmeztet. A havi retro Harry Turtledove álnéven írt mesteri története az időutazás erkölcsi vonatkozásairól. Az interjú Nicholas Christopher amerikai bestsellerszerzőt, a BESTIÁRIUM íróját szólaltatja meg, a játékrovat a „Dead Space 2”-t mutatja be, a filmajánló a 2011-es év várható SF-premierjei között tallózik. Az Intelligens dizájn egy friss spanyol állatszereplős noir-képregényt ismertet, amelynek magyar vonatkozása is van. A könyvrovat beszámol egy ál-albán fantasztikus kalandregényről, a tudományos hírek között pedig olvasható még cikk a vakok számára kidolgozott számítógépről, parkok biovilágításáról és egy minden eddiginél hatékonyabb légtisztító berendezésről. A Galaktika 251. számát keresse az újságárusoknál vagy a Galaktika boltban!