A szerepjáték versenyekre 4-6 fős csapatok jelentkezését várjuk, a myrddin@scifi.hu címen. Az első 10 csapat jelentkezését tudjuk elfogadni, amennyiben rózsaszín postautalványon feladják a belépő árát az alábbi címre: Intelmedia KFT – 2200. Monor, József Attila u. 98. A jegy ára a versenyekre jelentkezőknek elővételben: 1200 Ft. A megjegyzés rovatba kérlek, írjátok be: M.A.G.U.S. verseny. Az Átjáró Nap többi programjáról (vetítések, előadások és meghívott vendégek) a későbbiekben adunk tájékoztatást. Az alábbiakban a M.A.G.U.S. modulhoz olvashattok a karaktergenerálásról és a verseny pontozásáról egy kiíírást, Hiúz tollából. A korábban közzétett hangulatkeltő novella elérhető: http://www.sf.hu/story.php?s=2929 Kapcsolódó fórum: http://www.sf.hu/topic.php?t=1372 A versenyen az Első Törvénykönyv, valamint a Papok/Paplovagok (I/II)kiegészítő szabályait használjuk. 4-5 fős csapatok jelentkezésétvárjuk. A karakterek nem előre generáltak, de az esélyegyenlőségérdekében a szükséges kockadobásokat mi végeztük el. Ezek alapján aválasztható karakterek értékei: A fenti értékeken a játékosok változtathatnak ugyan, de csak a -2/+1-esmódszerrel (valamely értékből 2 pontnyi levonásért növelhető meg 1ponttal egy tetszőleges másik). Mivel a szépség relatív, ennek értékétmindenki maga választja meg, de annak lecsökkentésével értelemszerűennem növelhető meg egy másik képesség értéke. Mint látható, varázsló nem választható. Ennek egyszerű oka az, hogy ajáték során nem kívánunk a mozaikmágiából fakadó hosszas vitákkalfoglalkozni. Minden karakter 1000Tp-ről indul. A Képzettségpontok szétoszthatóak(első szinten is), a szintenként járó Fp dobás mindig 6-os (elsőszinten is), a Papok és Paplovagok Manapontért való dobása szintén 6-os(vagyis a IV. Szintű papnak 36Mp-ja van). Pszi: Egyes karakterek főértékei nem érik el a pszi képzettségfelvételének előfeltételeit. Ha valaki mégis ragaszkodna emeképzettséghez, kénytelen lesz más képességekből lefaragni, hogy atöbbit növelve az előfeltételeknek eleget tegyen. Amennyiben ezt nemteszi meg, a képzettséget nem veheti fel, és a képzettségpontokat semoszthatja szét másra. Igaz ez a többi a többi képzettségre is, vagyis aszabálykönyv szerint megkapott képzettségek nem cserélhetőek lebármely, azonos Kp igényű másikra. A csapatok összeállításáról: A bevezető írásból remélhetőleg márkiderült pár dolog. A karakterek valamely Damak városában székelőegyház főpapjának szolgálatában áll. A város a Taba el Ibara északihatárán, a Duardon tenger partján, a Sheral északi lábánál fekszik.Gorvikiak, dzsadok és asziszok által vegyesen lakott vidék ez, ennekértelmében Ranagol, a pyarr és a dzsad istenek egyházai képviseltetikitt magukat. A csapatot úgy kell összeállítani, hogy az, jelenleg ehárom egyház valamelyikének a szolgálatában áll. Hogy a karakterekmiképpen kerültek össze, és álltak egyházi szolgálatba, azt ajátékosoknak maguknak kell kidolgozni, miképp élettörténetüket ésjellemrajzukat is. Természetesen a világ kompatibilitást a csapatösszeállításakor is megköveteljük – a gorvikiak között, ha lehet, nelegyen törpe harcművész – stb. Felszerelés: A csapatnak összesen 100 arany áll rendelkezésére. Ebbőlkell fegyvert páncélt és egyéb felszerelést vásárolni (egyedül a bárdkapja meg hangszerét, és a kardművész a fegyvereit). A fennmaradóösszeg a karaktereknél marad, nyilván szükség lehet rá a feladatmegoldásához. Mérgek: a kevésbé lovagias harcmodort kedvelő csapatoknál persze lehet ilyesmi. Amihez Damakban is hozzá lehet jutni: Amennyiben valamelyik karakter bír a méregkeverés megfelelő fokával, azesetben a mérget maga is előállíthatja a feltüntetett összeg feléért. Varázstárgyak: Boszorkánymester és Boszorkány annyi hatalom italát vihet magával,amennyit nem szégyell, de az árát az le kell vonni a közös pénzből. A Boszorkány max 8 egyéb varázsitalt készíthet, és persze ezek alapanyagköltségét is le kell vonni. A Pap max 3 féle italt készíthet. A pap és paplovag szent szimbóluma, valamint a bárd hangszere mágikus.Más egyéb varázstárgy nem lehet a csapatnál, vagyis abbit vértek ésfegyverek sem. A papok által megáldott fegyverek viszont mágikusnak minősülnek. Az értékelésről: Bár fő cél a szórakozás, de egy versenyt illik értékelni is. Miszeretnénk mind a feladatmegoldás sikerességét, mind a jó szerepjátékotpontozni (a jó helyezéshez nem árt mind a két kategóriában jólszerepelni – értsd: hiába játszik egy csapat fantasztikusan, ha az első6 játékórát egy fogadóban iszogatva tölti el, a feladattal mit semtörődve. Szórakozásnak ugyan jó, de a verseny nem erről szól). Aszerepjátékosi teljesítmény értékelése persze csak részben lehetobjektív (játékból való kiszólások, karakter által nem ismert tényekhasználata stb.), így aztán itt csak azt tudjuk pontozni, mennyiresikerül a csapatoknak saját mesélőjüket meggyőzni arról, hogy ténylegegyütt élnek Ynev világával. Mindenkinek jó felkészülést! Hiúz]]>