Crave Online-nak adott rövid interjúban eljutott az első lépésig a rendező, illetve sajnos nem túl pozitív választ adott egy esetleges Star Trek tévésorozat jövőjével kapcsolatban. Star Trek Into Darkness Blu-ray premierjének buliján kapta el a stáb a rendezőt, aki beismerte, hogy tényleg túl sok lens flare effektet használt a filmjei során. „El kell mondanom neked, hogy amikor egy felvételen dolgozunk, sokszor azt gondolom: Oh, ez nagyon királyul nézne ki… lens flare-el” – neveti el magát. „De tudom, hogy ez túl sok, és elnézést kérek érte” – mondja, és elmeséli, hogy volt olyan jelenet, amit megmutatott a feleségének – aki viszont nem bírta követni az eseményeket. Egész egyszerűen nem látta, mi történik, és emiatt nem értette a jelenetet sem. Néhol ez annyira súlyos problémát jelentett, hogy a vizuális effekteket gyártó Industrial Light & Magic-et arra kellett megkérnie, hogy segítsen eltüntetni a lens flare effekteket néhány felvételről. Az interjú másik fele sajnos ennyire nem vicces, a riporter rákérdezett, hogy akkor most lesz-e végre valami Star Trek tévésorozat a belátható jövőben. A rövid válasz: nem. Abrams szerint a tévés jogokat birtokló CBS egyelőre nem érdekelt semmilyen Star Trek tévésorozat elkészítésében, legyen az élőszereplős vagy animációs, játszódjon az a Prime vagy az Abrams-univerzumban.

]]>