inception Nyáron érkezik Christopher Nolan scifije, az Inception – és bár az eddigi trailerekben igyekeztek minél titokzatosabbak lenni, most jött némi infomorzsa a film bevezető kampányához kapcsolódóan. A jelek szerint hasonló interaktív kampányra készülnek, mint amilyen A Sötét Lovag kapcsán lement az Egyesült Államokban – rajongók ezrei nyomozhattak mindenféle szétszórt bizonyítékok után szerte az USA-ban. Most is egy hasonló nyomozós játék kezd kibontakozni – az első nyom egy honlap, ahol a PASIV Device Instruction képét láthatjuk – mely szerkezet valószínűleg fontos része lesz a filmnek. Spoiler Alert! dream-machineA Leonardo Dicaprio által megformált karakter egy álomtolvaj – a feladata, hogy az álmokon keresztül ötleteket és információkat lopjon el más emberek agyából, mindenféle cégek legnagyobb profitja érdekében. Az amerikai újságírók néhány napja egy kisebb csomagot kaptak a stúdiótól – benne egy pólóval, amin egy rejtélyes szerkezet képe látható. A póló hátoldalán egy QR kód volt látható (a vonalkód modernebb megfelelője, amit egy pl. fényképezővel ellátott mobillal lehet megfejteni) – ez tartalmazta a PASIV Device (azaz teljes nevén a MV-235A Portable Automated Somnacin IntraVenous (PASIV) Device) oldalára mutató linket. A 9 oldalas manualt követően pedig a mind-crime.com oldalra lehet továbbjutni, ahol kezdődik a móka – és ahol elvileg a játék során még többet meg lehet tudni az Inception háttértörténetéről.

Inception Trailer

]]>