Múlt héten elkezdődött az új-zélandi Aucklandben a Narnia krónikái: Caspian herceg című film forgatása. A film, akárcsak Az oroszlán, a boszorkány és a ruhásszekrény alcímű első rész, a Walt Disney Pictures és a Walden Media együttműködésében készül. A rendezői székben ismét Andrew Adamson ül, aki többek között az Oscar-díjas Shrek-filmeket jegyzi, s aki ezúttal a forgatókönyv-írásból is kivette a részét. Kép az első részbőlAz első Narnia-film 745 millió dollár bevételt hozott világszerte, így nem volt kérdéses, hogy C.S. Lewis további történeteit is vászonra viszik. A Caspian herceget Új-Zélandon kívül Prágában, Lengyelországban és Szlovéniában forgatják majd. A filmben az első részben megismert színészek játsszák a négy Pevensie gyereket, a címszerepre pedig Ben Barnes brit színpadi színészt kérték fel. A történet egy évvel az előző kaland után játszódik. A gyerekek visszatérnek Narniába, ahol meglep?dve tapasztalják, hogy az ottani idő szerint már ezer év telt el. Teljesen megváltozott, kegyetlen világba kerülnek, ahol a korábban megismert meseország már csak mendemondaként maradt meg az emberek emlékezetében. A gonosz Miraz Narnia trónörökösének, Caspian hercegnek az életére tör. Ahhoz, hogy a birodalom visszanyerje régi dics?ségét és szabadságát, az ifjú királyoknak és királynőknek meg kell találniuk Aslant… A film bemutatója 2008. májusában várható.
]]>