Terminátor mozisorozat negyedik része. A Terminator – Salvation bemutatójával egy legenda folytatódik: az ember reménytelen harca a gépi precizitás ellen, az érzelmek küzdelme az érzelemmentes világban, szemben a sorssal és szemben az idővel. A kor átlépett ugyan az eredeti történeten, a félelmeink azonban még nem szűntek meg, sőt, csak most erősödtek fel igazán a rideg gépi irányítású világgal szemben. Talán ezért is nem lehet még letudni a Terminátor-sorozatot, sem a moziban, sem a tévéképernyők előtt. A világvége után, a civilizáció romjai között az emberek még tartják utolsó állásaikat. John Connor (Christian Bale) tudja, hogy az ő dolga az emberiség szabadságharcának élére állni. Ám a jövő nem olyan, mint amilyenre számított – a jóslatok nem teljesednek be, és ez részben a rejtélyes Marcus Wright (Sam Worthington) megjelenésének köszönhető. A férfi maga sem érti, hogy került 2018-ba, legutolsó emléke az, hogy a halálos ítéletének végrehajtására vár. Connor nem tudja, a jövőből vagy a múltból érkezett-e a jövevény, de azt sejti, hogy fontos feladata van. A két férfi párhuzamos utakat jár: kalandok hosszú során keresztül mindketten eljutnak a világot uralma alá hajtó, terminátor-hadsereget irányító Skynet központjába, ahol együtt néznek szembe azzal a borzasztó titokkal, amely az emberiség teljes pusztulásához vezethet. A Terminátor legenda minden része a sci-fi akció műfajt forradalmasító bombasiker volt. Ez a rész is felülmúlhatatlan látvánnyal és akcióval lepi meg nézőit.

Terminator 4 Salvation – 4 perces trailer

Mozibemutató: 2009. június 4. Eredeti cím: Terminator Salvation Színes, szinkronizált Szereplők: Christian Bale, Anton Yelchin, Sam Worthington, Bryce Dallas Howard, Charlotte Gainsbourg, Moon Bloodgood, Helena Bonham Carter, Michel Ironside. Fényképezte: Shane Hurlbut. Írta: James Cameron, Gale Anne Hurd, John D. Brancato, Michael Ferris, David C. Wilson, Jonathan Nolan, Anthony E. Zuiker, Shawn Ryan, Paul Haggis. Rendezte: McG Hivatalos honlap: http://www.sonypictures.net/movies/terminatorsalvation/ Magyar honlap: http://www.intercom.hu/terminatormegvaltas]]>