A Dead Space 2 demóban a játékosok Isaac Clarke mérnök bőrébe bújvaidegborzoló utazásra indulhatnak a Unitology templomának zegzugos folyosóin, ahol a biztonság kezdeti illúziója mögül csakhamar előbukkan a rémisztő, halálos valóság, miközben a nekromorfok elözönlik a Sprawl űrállomást. Hősünknek számos új fegyver áll rendelkezésére a nekromorfok elleni küzdelem során, beleértve a vadonatúj szigonyvetőt (javelin gun), a frissített sztázisújratöltő mechanikát és továbbfejlesztett telekinetikus képességeket. A játékosok emellett kipróbálhatják a kísérleti védőruha-prototípust, amely a beépített fúvókáinak köszönhetően 360 fokos irányíthatóságot tesz lehetővé súlytalanság esetén. „Az ünnepek alatt a kikapcsolódásé és szórakozásé a főszerep, és mi alig várjuk, hogy az akció- és horrorműfaj rajongóinak betekintést engedhessünk a Dead Space 2 torokszorító izgalmakban bővelkedő univerzumába” – nyilatkozta Steve Papoutsis, aDead Spacesorozat ügyvezető producere. „Azáltal, hogy a megjelenés előtt öt héttel hozzáférhetővé tesszük a játék demóját, a játékosok nem csupán újra felvehetik Isaac Clarke történetének fonalát, de egyben ízelítőt kapnak a játék lebilincselő, megdöbbenő fordulataiból. Egyet megígérhetek: őrült jó lesz!” ADead Space 2még több akcióval, vérfagyasztó pillanattal és zsigeri rettegéssel várja a horrorműfaj rajongóit. A játék hőse, a Szaturnusz egyik holdjához lehorgonyzott hatalmas űrvárosban feleszmélő Isaac Clarke egy újabb elsöprő erejű, pusztító nekromorf invázió kellős közepén találja magát. Az élőhalott szörnyek hajmeresztő sikolyai és visszhangzó zajok kísértetieslüktetése közepette Isaac útitervet készít a Sprawl labirintusán keresztül… ADead Space 2lélegzetelállító akcióhorror játékélményt ígér, amely új szintre emeli a játékosra nehezedő nyomást és a mélyűr rettenetét. A Dead Space 2demó december 21-én válik elérhetővé az Xbox LIVE™ piactéren világszerte és a PlayStation®Network szolgáltatáson keresztül Észak-Amerikában, december 22-től pedig a PlayStation®Network európai felhasználó is élvezhetik Isaac Clarke kalandjait. A teljes Dead Space 2 játék 2011. január 25-én jelenik PS3-ra, Xboxra és PC-re egyaránt.

További tájékoztatásért és a legfrissebb hírekért látogass el a www.electronicarts.hu/deadspace2 oldalra, kövesd az EA Hungary-t Twitteren (www.twitter.com/EAHungary), vagy csatlakozz Facebook közösséghez a www.facebook.com/electronicarts.hu címen!]]>