– Hangirányítás jöhet a Mass Effect 3-ba – míg a főszereplőt, Shepard parancsnokot továbbra is normál kontrollerrel irányíthatjuk, bizonyos szituációkban hang alapon adhatunk parancsot: például csata közben a társainknak hanggal is adhatunk parancsot, hogy milyen különleges képességüket használják vagy nyomuljanak előre. De a párbeszédek közben is lehetőségünk lesz arra, hogy a tárcsa helyett „bekiabáljuk” a választ. (Forrás: Venturebeat) – Jön a Star Wars is egy Kinectes inkarnációval, ez biztos izgis lesz. – A Microsoft pedig bejelentette legsikeresebb, exkluzív játéksoronatának, a HALO-nak a folytatását – méghozzá egy komplett új trilógia formájában. 2012 végén várhatjuk. Ugyanekkor bejelentették azt is, hogy jön egy remastered verzió az eredeti HALO játékból is. (Forrás: Gametrailers) – Az új Batman játékban Catwoment is irányíthatjuk. – A HALO remake gyakorlatilag egy új grafikus layert takar, minden pontosan ugyanolyan lesz, mint az eredeti HALO-ban – egy gombbal vissza is kapcsolhatunk majd a régi kinézetre. – Mass Effect 3 trailer az ME aloldalunkon. – Két éve fejlesztik már a Fable új részét – szintén Kinectre. A demoban mutatott jelenetben például egy lovasfogatot irány a játékos a kézmozdulataival; egy másik jelenetben pedig tényleg a kezével varázsol, más-más gesztusokkal más-más varázslatot lehet létrehozni. – Pillanatokon belül kezdődik az EA sajtótájékoztatója, scifi téren (de egyébként is) a legnagyobb várakozással övezett cucc a Mass Effect 3, illetve a Star Wars: The Old Republic MMO. – %!=”+!%!% jó Mass Effect 3 videóval indult az EA sajtáj, azt látjuk, ahogy a reaperek tucatjával lépnek be a Föld légterébe, és szisztematikusan cafatokra lőnek mindent – pl. szövetségi siklókat, amikkel a nagyvárosokból menekülnek a népek. A színpadon Casey Hudson. – Élő demo az ME3-ból, Shepard lézeres célzással segíti a földről a Normandy-t, hogy eltaláljon egy célt; a háttérben Legion dumál; az egyik csapattárs Liara. – Au, a szétlövésre ítélt földalatti reaper bázis nem bázis, hanem egy élő reaper; Shepard persze egy fedélzeti fegyver segítségével megküzd vele. Casey Hudson elmondja, hogy az ME3 azért nem csak az akcióról szól, hanem az eddigi két epizód során meghozott döntésekről is. – A rövid ME3 bemutató után jönnek az egyéb EA játékok, illetőleg promózzák az Origint, az EA új játékletöltő szolgáltatását. – Az új Need for Speed bemutatója után a klasszikus Star Wars dallamok csengenek fel, a Bioware fejese lép a színpadra, hogy az Old Republicról beszéljen. – A TOR sokkal több, mint egy előzetes, nagyon sok energiát és lelket tettek bele, mondja el a felvezetőben. Nem akarlak meggyőzni Titeket, hogy játszatok vele… csak játszatok vele. – Szintén állati jó TOR trailer, egy Sith és egy Jedi narrációjával – a képsorok egy részét már láthattuk korábbi előzetesekben, de ettől még jók. – Dátumot sajnos nem láttunk a trailer végén, úgyhogy a fene se tudja továbbra se, hogy mikor jön a TOR. – Offtopic: jön The Sims Social, gurulunk a röhögéstől. Eleddig volt a sima Sims, amiben számítógépen játszhattál egy tök átlagemberrel, annak az átlagéletét. Most jön a szósöl változat, amiben eljátszhatod, hogy a virtuálkarakterednek vannak barátai is. – Maradva az RPG vonalnál, jön a Reckoning is, R.A. Salvatore is bedolgozott. Gyönyörű előzetessel nyitnak ők is, frankó zenével aláfestve. – Offtopic: Battlefield 3 demo jön, ennek kapcsán bemutatták, hogy milyen az új,  Frostbite 2 engine. Meggyőző. Vajon lesz erre az enginre írva is egyszer mondjuk egy Star Wars Battlefield? Komoly online, közösségi támogatással jön amúgy, anno az EA ilyesfajta terveiről írtunk itt. Október 25-én jön a játék. – Vége az EA sajtótájékoztatónak, a Gametrailers mindjárt elkapja Casey Hudsont egy interjúra, azt még megvárjuk. – Casey Hudson állítólag mutat még két pályát a Gametrailersen az ME3-ból. – A Gametraileren most Casey Hudson, új pálya: Mordin adja a feladatot, a Cerberus ügynökei egy krogan nő elmenekítésében akarnak minket megakadályozni. Van közelharc. Egy nyíl is megjelenik, amivel irányíthatjuk, hogy hova guruljunk ki a fedezékből. És ismét van gránát. Nagyjából ugyanaz a pálya, mint amit a Kinect verzióban mutattak. – Megérkezett egy bazinagy Cerberus lépegető, ezt nyilván majd szét kell lőnünk. Casey azért megemlíti most is, hogy nem csak akció van, hanem rpg is, de egyelőre csak annyit mond el erről, hogy többfelé is lehet majd fejleszteni a képességeket. Egyelőre ennyi, állítólag lesz még ott, ahonnét ez jött. – Egy újabb ME3 játékvideó: a Földön járunk – a játék történetében először. Anderson kapitánnyal együtt nyomulunk egy felhőkarcolóktól övezett városban. Shepardon nem N7 páncél, hanem valami átlagosabb harci öltözék van; egy kisfiút akar megmenteni épp, aki hirtelen eltűnik, amikor egy pillanatra nem néz oda. Jééé, Shepard már ugrani is tud, meg oldalra gurulni. A „reaperek most már a Cerberussal dolgoznak” – szólja el magát Hudson. Az Illusive Man visszatér persze, ő áll a hátterében minden Cerberusos akciónak. „Ez lesz a legnagyobb, legerősebb nyitás” – az ME történetében, utal az első percekre Hudson. És a pálya végén megérkezik a szövetségire átfestett Normandy, a fedélzetén Ashely-vel, aki baromi jól néz ki.

The Old Republic E3 trailer

Star Wars Kinect E3 trailer

– Jön az Ubisoft sajtótájékoztatója, az új Assasins Creed a legjobban várt játék errefelé. – Idén 25 éves az Ubisoft, egy amerikai managernek kinéző bohóc veszi végig, hogy mi is volt 25 éve, pl. a Top Gun mozi, meg egy normálisan kinéző Charlie Sheen. Aztán jönnek olyan dumák, hogy a játék az kaland, a játék az megosztás, valamint elsüt egy béna viccet, hogy manapság már Wii-vel csajozunk. Lapozzunk. – Az Ubisoft szerint a világ manapság a megosztásról szól, megosztjuk a képeinket, élményeinket, mindenféléket. Ha annyi fillérem lenne, ahányszor a „sharing” szót hallottam az elmúlt 10 percben, akkor milliomos lennék. Elhangzik a web 2.0 kifejezés is, ami manapság már cikis. Igazából mi csak jó játékokat szeretnénk, hallóóóó. Mindez a sok share a „Maniaplanet”-hez kapcsolódik, akik valami online autóversenyt promóztak, de igazából nem derült ki, hogy ez micsoda is. – Bullshithegyek hangzanak el a Ubisoft panelen, meg vannak új gitáros és fittnesses játékaik is. És ennek úgy látszik, van hírértéke 2011-ben. – Elhangzott, hogy „gaming is adventure, gaming is sharing, gaming is life”, de egyébként egy csomó esetben „hell of a lot of fun”. Szerintünk ezzel kellett volna indítani. Mindenesetre Assasins Creed promó jön. – A demo pályában orgyilkosunk úgy menekül el, hogy a fél várost felégeti, ebben segítségére van egy lángszóró is; ezzel véget is ért a Ubisoft sajtótájákoztatója. A kommentátorok szerint a „francia humor” idén jobb volt, mint tavaly, nem merek belegondolni, hogy tavaly mennyivel volt rosszabb. A cikket folyamatosan frissítjük.]]>