urcsilliardos-boritoMegjelenik Dragon György, a gamer körökben Gyu-ként ismert és kedvelt újságíró sci-fi kötete, az Űcsilliárdos. Az Űrcsilliárdos a messzi jövőben játszódik, amikor az űrutazás annyira természetes, mint számunkra az autózás, a hiperűr használata olyan, mint nekünk repülőre ülni, idegen fajok bolygóit meglátogatni pedig annyira hétköznapi, mint manapság külföldre menni. A jövőben a galaxist benépesítő fajok használják a modern technológiákat, java részükről az átlagos lakosok azt sem tudják, hogy működik. Sok tízezer (pontosan nem is tudni, mennyi) év telt el, az emberiség szétvándorolt a galaxisban, és egy távoli bolygón egy idős, egykori legendás holotelevíziós riporter lejegyezte az életét, azt, hogyan lett az egyszerű, csodára vágyó vidéki srácból a holoriporter hírességek csarnokának tagja és hogyan élt át rengeteg érdekes, néhol vidám, máskor szomorú kalandot. A véletlen, vagy a sors akarta így? Esetleg működnek más erők is a háttérben? Nem lehet tudni, de az tény, hogy a kalandok egy pillanatra sem állnak meg, s úgy robognak le és fel, mint egy hullámvasút a vidámparkban. Már most, az első kötetben számtalan érdekes helyszínt, fajt és személyiséget ismerünk meg, akik közül kiemelkedik maga az Űrcsilliárdos, a galaxis leggazdagabb embere, aki életében először szánta el magát arra, hogy az egyik legnagyobb holoTV-s csatornának interjúsorozatot adjon; eddig misztikus magányban tevékenykedett. Azonban a helyszínre utazó sztárriportert és stábját egy igen súlyos űrbaleset éri, és elérhető közelségben csak egy kezdő fiú és részeges operatőre tartózkodik, akik épp egy null gravitációs csirketelep dolgozói között forgatnak. A határidő annyira rövid, hogy a fiatalembernek és operatőrének kell beugrania a vérprofi sztárstáb helyett. A szegény, ambíciózus fiú így találkozik a világegyetem leggazdagabb emberével és beindulnak a kalandok… A regény mottója: „ez egy igaz történet, csak még nem történt meg.”

A GameStar magazin GameNight 4.0 rendezvényének keretén belül kerül sorra az Űrcsilliárdos hivatalos bemutatójára  augusztus 22-én, csütörtökön este hatkor a Malom Kávézóban (címe: 1095 Budapest Soroksári út 48). Itt lehetőség lesz személyesen átvenni a régen várt kötetet, aki még szeretné a projectet támogatni, az itt a helyszínen megteheti majd, s a szerző is ott lesz, tehát lehet dedikáltatni, fotózkodni, kérdezni (felelni is fog) vagy akár Guitar Herozni is a GameNight 4.0-án!
Bővebb információ és megrendelés a szerző honlapján.]]>