Joss Whedon igazi showman, ha több ezer geek előtt kell föllépnie. A Comic Conon tartott Dollhouse-találkozóról még látatlanban is el lehet mondani, bizonyosan az egyik legviccesebb és legérdekesebb panelje volt a rendezvénynek. A helyszínről közvetített tweetekből legalábbis ez szűrődött le, nem is beszélve az izgalmas spoilerekről. Az eseményen levetítették a sorozat első évadjának bónusz epizódját, előtte pedig a szakállas Whedon válaszolt néhány kérdésre. Megköszönte a rajongóknak, hogy életben tartották a Dollhouse-t, és tönkretették a nyarát: az új szezon forgatása két nappal korábban kezdődött, hogy ősszel már adásba kerülhessenek az új részek. A lapozás után folytatom a részletekkel. A producer itt tette hivatalossá, hogy a Dollhouse második évadjában számos vendégszereplővel fogunk találkozni, köztünk Alexis Denisoffal és Summer Glauval, alig várjuk, hogy utóbbi ne egy baba legyen, bármennyire is adja magát. Az Epitaph One című extra epizód, amelyről számos helyen olvashattok, többek közt a deltán is, nemcsak a sorozat irányát, hanem a stílusát is előre meghatározza. Az alacsonyabb büdzsé miatt hasonló képi megoldásokra számíthatunk a jövőben, mivel megtartották az operatőrt, aki ekkora királyságot bírt összehozni ennyi pénzből. Találkozni fogunk az Epitaph One néhány szereplőjével is, köztük Felicia Day-jel. Joss Whedon legjobb megszólalásait többen is idézték a Twitteren; arra a kérdésre például, hogy miért öli meg a rajongók kedvenc karaktereit, azzal felelt, hogy „gyűlölöm az embereket. Azt akarom, hogy szenvedjenek.” Valójában persze általában a színészekkel kötött szerződések miatt kell így tennie, máskor pedig egyszerűen így tudja mozgásban tartani a történetet.

Ezután spoileresen elárulta, hogy a Dollhouse épületében senkiben sem lehet megbízni. Illetve egyvalakiben igen, de azt a valakit meg fogja ölni. Az Epitaph One-ban látott flashbackek nem biztos, hogy 100%-ig igaznak fognak bizonyulni, legalábbis biztosan nem a teljes igazságot láttuk. Többet nem nagyon árult el a következő évadról, de szerinte nem kell aggódnunk az irányvonal miatt. „Amíg nem ruccanunk ki a középkori japánba, addig baj nem lehet.”]]>