Dead Space 3 Játék

Az EA szerint túl félelmetes a Dead Space sorozat



Laura Miele, az Electronic Arts marketingfelelőse a minap elmondta, hogy azért lesz a Dead Space 3-ban Isaacnak társa, mert a rajongók szerint túl félelmetes volt az előző két rész, és ezért nem vették meg. Ezt szeretné az EA most megváltoztatni, vagyis eme játékosok most már bátran megvehetik. Isaacnak társa van, így már nem lesz olyan félelmetes (és akkor Isaac immár két fegyverrel is lövöldözhet egyszerre). Persze a hölgy hozzátette, hogy azok a rajongók sem kell majd csalódniuk, akik a horror mivolta miatt szerették a játékot, mert továbbra is lesznek ijesztő pillanatok.
Én meg azt kérdezem, hogy milyen lesz az horror játék, amiben lebutítják a nyomasztó hangulatot? Akció-TPS! Kár, hogy a Dead Space nem ennek indult…


Hozzászólások

22 hozzászólás on Az EA szerint túl félelmetes a Dead Space sorozat

  1. Túl félelmetes ezért lesz belőle egy tucat sz*r akció játék ??? Inkább mondják azt hogy TÖBB pénzt akarunk szerezni ezért megyünk le a mai ideálokhoz az reálisabb lenne de hát ez ilyen Pénz beszél minőség sz*r.

  2. Pont, hogy az atmoszféra a lényeg. Egy horror legyen félelmetes. Ez olyan, mintha kivennénk a húslevesből a húst! Értelmetlen. A Dead Space sorozat, ha jól tudom korosztályos játék, kezeljék is úgy. Rossz döntésnek tartanám, ha visszavennének belőle.

  3. Mi lesz a következő? Az új Mirror’s Edge-ben meg kevesebbet kell majd falra mászni mert azért nem vették meg sokan a játékot, mert falra másztak a falra mászás nehézségétől? Ugyan már…. :P

  4. ja igen, a Baklava meg túl édes, a citrom túl savanyú, a kávé túl keserű, a chips túl sós.. Ezeknek a termékeknek egyáltalán nincs piaci létjogosultsága, szinte lehetetlen eladni őket.

  5. Nem arról van inkább szó, hogy békeidőben jobban fogy a horror, mint olyankor, amikor a való élet is épp elég rémisztő, válságostul, olajárastul, összeomlásvárásostul, stb?

  6. Én pont azért imádom, mert parás….végre egy olyan játék, ami közben szabályosan “fél” az ember, olyan jó az egésznek a hangulata :) Kár lenne ezt elb*szni….

  7. A való élet pont elég félelmetes, elég csak ha a Batman vetítésen történtekre gondolni. De ha megnézel egy híradót, több halál van benne mint némelyik horror filmben.

    Amúgy az EA mondjon le. Szétkúrnak minden jó címet. Dragon Age, Mass Effect és most ezt is.

  8. Ugyanezt a kettős beszédet játszották el a DA2 és az ME3 kapcsán is az EA marketingesei. Pl. hogy a Mass Effect 3 egy tökéletes pont arra, hogy beszállj a játékba, meg oltári akciódús, bla-bla-bla, aztán amikor a rajongókat kitörte a frász, akkor jött a “nem is úgy értettük”-kommunikáció.

  9. Nyilván nem én vagyok az iparági átlag egyébként, de én azért nem játszottam vele, mert nem szeretem a horrort. Egyáltalán nem.

    Nomármost, nekem hiába cukrozzák fel a horrort, az még nem fog a játék megvásárlására biztatni. Ha meg elérik az átlag akció TPS-ek szintjét, akkor meg mi a francnak vegyem meg – átlag akció TPS-ból van éppen elég.

    Ez egy tipikus “két szék között a pad alá”-effekt. A rajongóbázis egy jelentős részét elidegenítik; cserébe nem fog annyival bővülni a bázis, hogy megérje – legjobb esetben lesz egy egyszeri, nagyobb bevétele az EA-nek.

  10. Kaoraku

    Az utálom az rövid ú… Egyébként meg szerintem lesz pár gyökér, aki megveszi, a többiek meg megnézik crackelve, aztán nem veszik meg, mert oda az atmoszféra.
    Érthetetlenek számomra az ilyen döntések – kialakítottak egy rajongótábort, akik már csak a sztoriért is megvennék (engem speciel érdekel, mégis még mit hoznak ki a markerből), de ahelyett, hogy ezen továbbmennének, elcseszik azt, amiért bárki is megvette volna… Vagy élvezhetetlen lesz azok számára, akik szerették az eddigieket is (mint én), vagy pedig mégse lesz kevésbé ijesztő, akkor meg még be is perelik őket jól.
    Én igenis azt akarom, hogy tojjam össze magam, hogy rettegjek a főhős zihálásától, és tudjam, hogy senki másra nem számíthatok. Kicsit olyan Orbán feelingem van ha elképzelem őket; Felteszik a kérdést, miért nincs bevétel, aztán kitalálnak valami orbitálisat… Aminek köze sincs a valósághoz.

  11. Pingback: Dead Space 3 teszt @ SFportal Sci-Fi Magazin

Leave a Comment

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>