A marsi kölykök nem esznek, nem alszanak, semmit sem csinálnak, csak a földi tévéadásokat bámulják. Azonban egy KIDTV egy különleges műsorral rukkol elő, alapvetően a földi gyerekek számára: ellátogatnak az Északi-sarkra, hogy interjút készítsenek a Mikulással, és bemutassák a Mikulás gyárát, ahol a karácsonyi ajándékokat készítik. A marsi vezető is látja azonban az adást, és megfogan benne az isteni szikra: ahhoz, hogy a marsi kölykök életébe vidámságot hozzon, és elrángassa őket a tévék elől, el látogatnia a Földre, és el kell rabolnia a Mikulást. Ez természetesen némi csörtével járul a marsiak és az amerikai hadsereg között, de nem baj. Az Északi-sarkon sikeresen megtalálják a Mikulás gyárát, meg a Mikulást magát is. Egy Torg nevű harcirobot segítségével elrabolják a Mikulást, meg két gyermeket is. Egy ilyen sztoriba természetesen kell áruló is, ő lesz Voldar, aki szerint a Marson úgy jó minden, ahogy van, és nem kéne a fennálló társadalmi rendet holmi földi Mikulásokkal megzavarni. Így kitalálja, hogy nemes egyszerűséggel kivágja a légzsilipen a Mikulást is, meg a két gyereket is, de a terve kudarcot vall. A Marsra érkezést követően felépül a marsi Mikulásgyár is, így minden adott, hogy a marsi gyerekek is megkapjanak minden földi jót. Voldar még bepróbálkozik egy támadással, de annyira béna szerencsétlen, hogy mindenféle gyerekjátékok segítségével sikerül elüldözni egy olyan betegen filmezett jelenetben, hogy David Lynch is megnyalná miatta mind a 10 ujját. Miután mindent sikerült elrendezni, a Mikulás visszaindul a Földre, hogy még idejében teljesíthesse a földi gyerekekkel szembeni karácsonyi kötelezettségeit. HAPPY END. A lenti két perces részlet valószínűleg mindent elmond a filmről – Chelloveck viszont felhívta rá a figyelmünket, hogy az igazán bátrak a teljes filmet megnézhetik!

Santa Claus Conquers the Martians – film

]]>