a megnyerhető e-könyv olvasók száma 4, azaz négy darabra emelkedett! Hogyan lehet megnyerni a Kindle-t? 1 db Amazon Kindle-t kisorsolunk az SFportal pályázatának szavazói között. Mi igazán nagyot álmodtunk, és hiszünk benne, hogy nagyot lendíthet a magyar sci-fi irodalmon: ha nyerünk, egy antológiát és egy regényt fogunk lefordíttatni, és angol nyelven publikálni az Amazon rendszerében. Mi a vállalkozói kategóriában indultunk. A játékban való részvételhez szavazni kell az ötletünkre, és a szavazatról egy screenshotot kell küldeni: Fontos, hogy lehetőség szerint látszódjon a Szavazás  gomb megnyomását követő zöld, „A szavazat leadása sikeresen megtörtént”-szöveg, illetve a dátum, időpont. Technikai tanács: mivel ez a visszaigazoló csík csak rövid időre villan fel, ezért a szavazás gomb megnyomása után rögtön üssetek a PrintScreen vagy PrtSc gombra! 1 db Amazon Kindle jár ugyanilyen feltételekkel Turcsán Tamás, a magánkategória egyik pályázójának felajánlásából, amennyiben szavaztok az ő pályázatára, és erről is küldtök egy screenshotot. Ő a non-profit szférát segítené elképzelésével, a különböző egyesületek, alapítványok, egyéb civil szerveződések és azok támogatóinak egymásra találását segítené új formában. Mindenkinek annyi esélye van, ahányszor  szavaz – a játék augusztus 18-ig tart, naponta egy szavazat adható le mindkét ötletre. Ha valaki 10 nap szavaz, akkor tízszeres esélye van a nyerésre – ha mindkét ötletre szavaz, akkor pedig ezt is megduplázza! +1 Kindle kerül kisorsolásra az SFportal szavazói között, ha mi nyerjük meg a Valóraváltó pályázatot, és +1 Kindle Turcsán Tamás felajánlásából, az ő ötletére szavazók között, amennyiben a magánkategóriát megnyeri. Azaz, ha a magánkategóriában Turcsán Tamás nonprofit ötlete, míg a vállalkozói kategóriában az SFportal e-kiadási koncepciója nyer, akkor 4 db Kindle kerül kisorsolásra!

LINK: Az SFportal Valóraváltó pályázata

LINK: Turcsán Tamás Valóraváltó pályázata

A screenshotokat mindkét esetben a jatek@sfportal.hu címre várjuk!]]>