Bioware soraiban Casey Hudson, akinek kreativitásából olyan játékok születtek, mint a Star Wars: Knights of the Old Republic és a Mass Effect trilógia. Casey Hudson technical artist pozícióban kezdett a cégnél, a Neverwinter Nights-on és az MDK2-n dolgozott, majd a Knights of the Old Republic projectigazgatója volt – ez a játék később begyűjtötte a 2003-as év játéka díjat is, és bizony azóta is játékosok tömegei gondolnak vissza kellemes nosztalgiával rá. A KOTOR után Hudson és csapata elvonult egy kis időre, hogy aztán a többszörös díjnyertes Mass Effecttel rukkoljanak elő, ami szerintünk is az elmúlt évek legütősebb sci-fi műve volt. A kollégáknak és a rajongóknak címzett búcsúlevelében azt írja, hogy ideje megnyomni a reset gombot, és nagy szüksége van egy kis szünetre ahhoz, hogy eldöntse, mihez szeretne kezdeni élete következő fázisában – és hogy milyen új kihívásoknak akar megfelelni. Úgy érzi, hogy most van a megfelelő idő a távozásra: az új Bioware játékot (aminek még a címét sem tudja a nagyközönség) megfelelően megalapozta az elmúlt hónapokban, úgyhogy mehet az előkészítési fázisba. Ez a játék szerinte újra fogja definiálni az interaktív szórakoztatás fogalmát. Az új Mass Effect játék is remek állapotban van, elképesztő erősségei és játszható verziói is vannak már. A csapat készen áll, hogy az eddigi legjobb Mass Effect élményt szállítsa – írja levelében. Ahogy a Dragon Age is jól áll, a csapat a végső simításokat végzi a címen, amiben a leggyönyörűbb látványt találhatjuk meg, amit ő idáig látott bármilyen játékban. A Biowaret épp olyan varázslatos helynek tartja, mint amikor elkezdett a stúdiónál dolgozni, a csapatot pedig az ipar legjobbjának. Sok sikert kívánunk mi is Casey Hudsonnak! A teljes levél elolvasható a Bioware blogjában.]]>