Ahogy az SFportal esetében is megírtuk, úgy most az SFblogs esetében is megnéztük: mely bejegyzések voltak a legnépszerűbbek a magyar sci-fi bloghálózatban, valamint mit kerestek vajon azok az olvasók, akik a Googleből akadtak rá valamelyik blogra. Íme, a 2008-as esztendő eredményei.

TOP 25 olvasott bejegyzés

1. Novumkaland (Sanawad blogja) 2. Jurassic Park 4. előzetes (Dino Park) 3. Véres Tündérdal – Elfen Lied (Kvantum Média Konglomerátum) 4. Alien Versus Predator 3 (Dzséjt blogja) 5. Teljes sci-fi filmek a Google Video-n (Kvantum Média Konglomerátum) 6. „Páncélt fel!” – Captain Power and Soldiers of Future (Dzséjt blogja) 7. Hangoskönyvek, rádiójátékok (Chelloveck blogja) 8. Predator 2 (Ragadozó 2.) (Dzséjt blogja) 9. Star Wars legok 2008-ban (Dzséjt blogja) 10. Primeval – Őslények kalandorai (Dino Park) 11. Meghalt Albert Györgyi (Bellamaria blogja) 12. Stargate SG-1 (Dzséjt blogja) 13. Szavazzunk! Szavazzunk! – Carrie Fisher (ZedZero blogja) 14. Film: A kút (The Fountain) – (Sci Fi Olvasónapló) 15. Stargate Universe karakterek – (Dzséjt blogja) 16. A tíz legjobb nő a sci-fi filmekben, akivel, ha igaziak lennének, szívesen eltöltene egy hétvégét a magamfajta férfiember, ha éppen nem családos, mint én (Chelloveck blogja) 17. T-rex (Tyrranosaurus Rex) – (Dino Park) 18. Pillanatfelvételek a Fallout 3-ból (Chelloveck blogja) 19. Alien(s) vs Predator (Dzséjt blogja) 20. Meet Dave (Az üresfejű) – (Chelloveck blogja) 21. Two and a Half Men (Két pasi meg egy kicsi) – (Fairylona blogja) 22. Front 242 – Ismét ínyenceknek való koncert Budapesten (Chelloveck blogja) 23. Dr. Csernus Imre: A nő (Fairylona blogja) 24. Iron Man – Vasember (Dzséjt blogja) 25. Megrázó sorsok, kegyetlen tragédiák: Emberi történetek (Chelloveck blogja)

TOP 25 keresőszó

1. Jurassic Park 4 2. Elfen Lied 3. Alien vs Predator 3 4. Alien 5. 6. Stargate Atlantis 7. Predator 2. 8. Meet Dave 9. Novum Verlag 10. Dinoszaruruszok 11. Star Wars képregény 12. Gameforge 13. Star Trek XI 14. 88 perc 15. Stargate Universe 16. Star Trek Online 17. videó letöltés 18. Emberi történetek 19. Star Wars könyvek]]>