irokorŐszi válogatásunkban Balogh József, Farkas Balázs, Jobbágy Tibor, Moskát Anita, Sümegi Attila, Szilágyi János és Takács György írásait olvashatjátok. A következő szám 2010 tavaszán jelenik meg Az antológia letölthető pdf formátumban a következő linkekről: monitor– és nyomtatóbarát változat. A tartalomból: BALOGH JÓZSEF: Poros mesék FARKAS BALÁZS Harminchét Írástechnika – Az alapozás JOBBÁGY TIBOR: Ébredés Világleírás – Yagaard SÜMEGI ATTILA: A fecske és a varjú SZILÁGYI JÁNOS: A millenniumi férfi Ajánló – Nyulak, sellők, viszonyok Írókör publikációk 2009 TAKÁCS GYÖRGY: Tanulmányi kirándulás MOSKÁT ANITA: A lepkegyűjtő „Fél év telt el azóta, hogy a tavaszi számmal útjára indítottuk az antológiát. A kapott visszajelzések (melyeket ezúton is köszönünk) hasznosak és értékesek voltak. A cél nem változott, s a következő oldalakon ismét elhívunk titeket képzeletünk olykor szokatlan vagy épp elgondolkodtató szigeteire. Mostani számunkat a mese foglalja keretbe. Első írásunkban feltárul egy rejtélyes könyv, boszorkányos bonyodalmat okozva, utolsó írásunkban pedig bezárul egy másik, s vele útjára indul a lepkegyűjtő. Tartsatok velünk, s elkísérünk egy különleges tanulmányi útra, megismerhetitek a millenniumi férfi ajándékát, részesei lehettek Wong mester nem mindennapi oktatásának, számot adunk egy különleges szökésről és nem utolsó sorban felfedjük, hogy a negyedik légió veteránjának is van szíve.” Forrás: www.irokor.hu (Beküldre: Raves)

Magyar sci-fi könyvek az SFportal E-Book kínálatában!

]]>