Ugye nem féltek a sötétben? Megindul az SFportal hajtóvadászata a galaxis szerte közismert bűnöző, Riddick ellen, aki eltűnt a necromonger armada zászlóshajójáról. Egy ismeretlen bolygón tartózkodik – és a Ti feladatotok lesz megtalálni, hogy pontosan hol rejtőzködik. Figyelem, a célpont extrém veszélyes! Egyedül ne akarjatok szembeszállni vele! Akik képesek kinyomozni a bolygó koordinátáit, azok esélyt kaphatnak arra, hogy a moziterem sötétjében nézzenek szembe Riddick-kel. Most három darab páros belépőért mehet a mérkőzés az SFportal olvasói között. A belépők a Riddick hazai, premier előtti vetítésére szólnak, mely szeptember 3-án, kedden este 19 órától lesz egy budapesti moziban.  A játék menete: 2013. szeptember 1., vasárnapig kell kinyomozni annak a bolygónak a koordinátáit, ahol Riddick rejtőzködik. A felé vezető nyomokat ezen a héten lesz lehetőségetek megtalálni – itt, az SFportalon, a hírlevelünkben és a Facebook oldalunkon. Azok a kitartó fejvadászok kapnak esélyt, akik figyelik mindhárom felületünket. A lépések: 1., Iratkozz fel hírlevelünkre, ha még nem kapod! 2., Kövesd Facebook oldalunkat, ha még nem teszed! 3., Figyelj a nyomokra! Ezen a héten a honlapon, a hírlevélben és a Facebook oldalunkon is fel fogunk tenni három kérdést. Hogy pontosan mikor, azt nem áruljuk el, úgyhogy jól figyeljétek ezeket a felületeket! Minden kérdésre egy-egy számsor lesz a helyes válasz. Ezeket a számokat kell majd megjegyeznetek – ezek lesznek annak a bolygónak a koordinátái, amelyiken Riddick rejtőzködik. A párosjegyekért azon a „bolygón” kell jelentkeznetek, amit a három számsor kiad – pontosabban egy, a bolygót szimbolizáló webcímen, amit nektek kell kitalálnotok. A webcím ilyen formában lesz elérhető a harmadik kérdés feltevését követően: http://www.sfportal.hu/1111-2222-3333 Ahol az 1111-2222-3333 helyére a megfelelő koordinátákat kell majd behelyettesítenetek. A webcímen egy űrlapot fogtok találni, amit kitöltve jelentkezhettek a sorsolásra. A megtalált bolygóra ne szálljatok le egyedül, a Riddick-kel való találkozóra jön az SFportal szerkesztősége is, hogy nagyobb esélyünk legyen a túlélésre. 🙂 Hogy „kiket viszünk le a bolygóra” magunkkal, azaz kik nézhetik meg premier előtt a Riddick-et, azt szeptember 2-án, hétfőn fogjuk közzétenni. Jó vadászatot!

Felkészítő videók

Riddick szökése (magyar felirattal!) http://www.youtube.com/watch?v=wJbDYflHlow (A feliratot készítette Hoffman Dóra, köszönjük!)

Előzetes

http://www.youtube.com/watch?v=v42Ow5pXx4E]]>