galaktika_felirat260Újabb nyereményjátékra hívjuk minden olvasónkat, ezúttal a Galaktika Magazin és a Galaktika Fantasztikus Könyvek kiadójának, az idén a legjobb európai sci-fi kiadó díjával kitüntetett Metropolis Media jóvoltából. A játék 7 napig fog tartani az SFportalon, és – maradva a mesebeli számoknál – 3 szerencsés játékos nyerhet 7 kötetes Galaktika ajándékcsomagot. Hogy mik lesznek a csomagban? Nos, tulajdonképp az ajándékcsomag tartalmát kell megfejteni. 🙂 Minden nap fel fogunk tenni ebbe a cikkbe egy-egy borítót – egy olyan kötet borítóját, amely a Galaktika Fantasztikus Könyvek sorozatban már megjelent. FRISSÍTÉS: Ma megjött az utolsó kép is! A képeken azonban nincs semmilyen felirat – se a szerző neve, se a kötet címe. A feladat az, hogy a játék utolsó napján, december 1-én, kedd éjfélig küldjétek be e-mailben: melyik napon melyik szerző melyik kötetének borítója jelent meg nálunk. Aki tudja a választ, az azt is tudni fogja, hogy mely könyvek megnyerésére van esélye. E-mail címünk: jatek@sfportal.hu – ide küldjétek a válaszokat, december 1-én, éjfélig! A megfejtést amúgy könnyedén megtaláljátok az SFportalon – hiszen sok-sok Galaktikás hírt tettünk fel idén. 🙂 A képek minden nap a Tovább gomb után jönnek.

#1. nap

galaktika-fantasztikus-konyvek-001

#2.nap

galaktika-fantasztikus-konyvek-002

#3. nap

galaktika-fantasztikus-konyvek-003

#4. nap

galaktika-fantasztikus-konyvek-004

#5. nap

galaktika-fantasztikus-konyvek-005

#6. nap

galaktika-fantasztikus-konyvek-006

#7. nap

galaktika-fantasztikus-konyvek-007

]]>