Ismét eltelt egy nyár, elkezdődött egy új tanév, az ősz itt settenkedik a kertek alján.

A KIMTE szerkesztői számára azonban nem jelent nagy változást, mert a nyarat sem töltötték tétlenkedéssel, az ősz sem telik kihívások és feladatok nélkül.

Pehelytoll Írói Műhely

A gyermekeknek meghirdetett nagy sikert aratott meseíró- és rajzpályázat után a JuvenArt Művészetoktató Program berkein belül megalakult az íráskészség fejlesztő, tehetséggondozó online írói műhely Pehelytoll néven.

Nyáron új munkatársakkal gyarapodott a műhely: Jánószky Beáta vezető mellé belépett Gyurics Gergely viselkedéselemző-szerkesztő és Szaszkó Gabriella viselkedéselemző-konzulens.

Szeptember elsejétől tagfelvételt hirdettek gyerekeknek.

A művészeti nevelés részeként a tavaszi szünetben megrendezik a Pehelytoll Alkotótábort Szurdokpüspökiben.

Honlap: http://pehelytoll.hu

Webszerkesztő: Krystohans

Talentum Kulturális Esték

A tavaly megkezdett program folytatódott, áprilisban a KIMTE vendége Fonyódi Tibor volt.

Utópisztikus novellapályázat

A pályázat zárása után elkezdődött az antológia szerkesztése.

Rajzpályázat gyerekeknek

Meghirdetésre került, majd sikeresen lezárult a KIMTE és az OTP BANK Nyrt. közös rajzpályázata.

Eredményhirdetést és díjátadót május 21-én tartották az OTP BANK Nyrt. Babér utcai székházában.

A fotók megtekinthetőek a KIMTE honlap galériájában: http://kimte.hu/galeria

„Magyarország és Budapest 200 év múlva”

Meghosszabbított határidővel és kibővített témakörrel folytatódik a művészeti pályázat irodalmi, grafikai és zenei kategóriában.

Beküldési határidő: szeptember 30.

Eredményhirdetés várható időpontja: október vége-november eleje

http://kimte.hu/magyarorszag_es_budapest_200_ev_mulva

HungaroCon

Salgótarjánban a HungaroConon a KIMTE elnöke beszámolt az Egyesület működéséről és terveiről. Ígéretes kerekasztal megbeszélés zajlott a meghatározó sci-fi szervezetek között.

http://kimte.hu/node/604

A KIMTE elvált a Karcolattól

Az Egyesület különvált a Karcolat Írói Műhelytől, csak nevében maradt Karcolat (egyelőre).

Az utak elágaztak, a KIMTE megújult lendülettel bővített célokkal folytatja tovább a működését.

http://kimte.hu/node/611

Közgyűlés

A KIMTE júliusban megtartotta évi rendes közgyűlését, ahol alapszabályt módosítottak, új elnökhelyettest választottak Tárcza Zoltán (Druida Borealis) személyében.

Nyertes pályázat

A KIMTE támogatást nyert a Nemzeti Civil Alapprogram”Nyomtatott vagy elektronikus kiadvány vagy sajtótermék létrehozásának és kiadásának támogatása” elnevezésű pályázaton az Álmodj saját mesét! című mesekönyvre. A könyv szerkesztési munkálatai megkezdődtek.

Kinyílt a Padlástér ajtaja

Júliusban elindult a Padlástér nevű folyamatos novellapályázat, melyre műfaji megkötés nélkül küldhető be novella. Az egyedi értékelési rendszer jól működik, a heti ranglisták és a legtöbb pontot elért első három novella minden héten hétfőn kerül fel az oldalra.

Hamarosan eldől az első hónap eltelte után kiválasztott 12 novella sorsa.

http://kimte.hu/palyazati_kiiras

Új tagok

Belépett a pártoló tagok sorába Pete László Miklós, aki elindítja a KIMTE lírai szekcióját, és részt vesz a JuvenArt Drámapedagógiai képességfejlesztésében is.

Jelezte belépési szándékát Bacsó Gábor.

Álmodj saját mesét! mesekönyv megjelenése

2011. szeptember 25-én jelenik meg a KIMTE gondozásában az exkluzív, keményfedeles mesekönyv színes illusztrációkkal 168 oldalon. Több mint 50 mese és több mint 50 rajz található benne a gyerekek alkotásaiból.

Könyvesbolti ára: 2200 Ft

A KIMTE szeptember 30-ig, a könyvbemutató napjáig 25%-os előrendelési kedvezményt ajánlott.

Interneten rendelve a kötet ára mindössze 2000 Ft (1650 Ft + 350 Ft postaköltség)

Legalább 5 kötet együttes rendelése esetén a KIMTE átvállalja a postaköltséget.

(5 x 1650 Ft = 8250 Ft)

A kötetben szereplő gyerekek tiszteletpéldányt kapnak és egyéb kedvezményes vásárlási lehetőséget.

A kötet rendelhető a KIMTE webboltjából:

http://kimte.hu/katalogus

vagy az everigel@gmail.com e-mail címen.

 

Források:

www.kimte.hu

Czinkos Éva (Eve Rigel)

]]>