Clive Barker, a Korbács és a Pokolkeltő World Fantasy-díjas szerzője ott folytatja történetét, ahol az Abarat első kötetében abbahagyta : a Metropolis Media Maleczki B. Miklós fordításában megjelentette karácsonyra a sorozat második kötetét, melynek címe: Varázsórák, véres éjek. Abarat: a lélegzetelállító csodák világa. Huszonöt szigetből áll, amelyeken a nap egy-egy órájába dermedt az idő. Ez a mágikus szigetvilág a legrafináltabb veszedelmekkel és legfordulatosabb kalandokkal szembesíti látogatóit. Az egész fölött a rettegett Kremátor Kristóf uralkodik gonosz nagyanyjával, Mánia Mutterrel, és legújabb hátborzongató terve az, hogy kioltja a Napot és a Holdat, hogy Örök Éjfél köszönthessen a varázsvilágra.Haplatán Cuki, a csirkevári tinilány újra össze kell szedje barátait és minden bátorságát, hogy a rá vadászó orgyilkosokat elkerülve, kivehesse részét az Órák küszöbön álló Nagy Háborújából. Clive Barker komplex, mitikus világa ezúttal is rabul ejti olvasóit; valamennyi korosztálynak szóló meséje varázslatos labirintus kapuit nyitja meg, amely minden fordulónál meglepetésekkel szolgál.

Sorozat: Galaktika Fantasztikus Könyvek Eredeti cím: Abarat: Days of Magic, Nights of War Fordító: Maleczki B. Miklós Oldalszám: 384 oldal Bruttó fogyasztói ár: 2870- Ft

Clive Barker Abarat – Varászórák, véres éjek című kötete 20% kedvezménnyel megrendelhető a Galaktika botlban.