milyen tévésorozatot folytatnátok, ha lenne rá pénzetek, majd folytatásként azt, hogy ha ugyanezt az összeget egy magyar sci-fi író történetének megfilmesítésére kellene költenetek, akkor mit javasolnátok. Legutóbb pedig azt, hogy milyen játékot filmesítenétek meg, feltéve persze, ha Uwe Bollnak nem lenne köze a produkcióhoz. Összefoglaljuk a válaszokat, és jön a következő kérdés, ami már elszakad a 300 millió dollártól. 🙂 El kellett volna mennünk egy londoni fogadóirodába, és feltenni minden pénzünket a Mass Effectre – a válaszadók túlnyomó többsége kifejezetten a Bioware sikerjátékát forgatná le. Tavaly már bejelentette a Bioware, hogy lesz ilyen film előbb-utóbb, de úgy tűnik, hogy az SFportal olvasók 300 millió dollárral a zsebükben felgyorsítanák a munkálatokat. A szereplőket illetően ahol lehet, ott az adott karakter szinkronhangját kérnék fel arra, hogy élőben is játsszon – és igen, ki lenne jobb Illusive Man, mint Martin Sheen, vagy jobb Miranda Lawson, mint Yvonne Strahovski? Minthogy volt már kopasz, Nataile Portmant is javasolta valaki Jack, az őrült biotikus szerepére – ha megnézzük Portman finoman szólva is szabadszájú rapjét, akkor onnantól kezdve könnyebb is elképzelni őt ebben a szerepben. A rendezői szék legesélyesebb várományosa pedig Christopher Nolan lenne, ha Ti dönthetnétek. Rákérdeztünk ennek kapcsán, hogy a Mass Effect filmnek vajon a játék sztoriját kellene-e feldolgoznia, vagy inkább egy önálló, a játék univerzumában játszódó alkotásnak kellene lennie. Meglepődtünk, de inkább a játékfeldolgozás mellett tettétek le a voksot – bár Dzséjt természetesen mindkettőt akarja: alapozás végett legyen megfilmesítve a játék, aztán legyenek belőle új filmet, és tévésorozatok is. A Babylon 5 mintájára az egyik sorozat a játék egyik legfontosabb űrállomásán játszódna, a címe pedig lehetne Omega 4. Ha múltkor neki adtuk a Ferengi Latinum Fülcimpa Díjat, akkor most sem hazudtolja meg magát – jól felépített üzleti stratégiáról tesz tanúbizonyságot. Elsőként ugyanis nem Mass Effect filmet csinálna, hanem 150 millió dollárból egy Half Life-filmet forgatna – költséghatékonyan, a Black Mesa-ban játszódó jelenetekhez például a Csillagkapu parancsnokság díszleteit kölcsönözné ki. A másik 150 millióból készülne a Deadspace film, de szintén spórolva, amin lehet – kicsit oldschool módon forgatva. A trükkök egy javarészét ugyanis – valószínűleg Chelloveck legnagyobb boldogságára – modellekkel, jelmezekkel oldaná meg CGI helyett. Ha ez is megvan, jöhet a nyereségből a Mass Effect film, amelynek a rendezője J.J. Abrams lenne. A Mass Effect mellett még szintén többen megemlítették a Fallout világában játszódó filmet, amelynek az egyik lehetséges rendezője Joss Whedon lenne (bár az ő neve feltűnt a Mass Effect esélyesei között is). A Fallout zenéjét pedig Trent Reznor, a Nine Inch Nails vezetője kellene, hogy szerezze, erre a javaslatra is csak bólogatni tudunk. Jó tudni viszont, hogy van magyar fejlesztésű sci-fi játék is, ami megérdemelné a hollywoodi megfilmesítést – felmerült az Imperium Galactica II ötlete. Rendezőként George Lucas és J.J. Abrams neve merült fel, az emberi vezetők szerepében Michael Shanks. Ha már magyaroknál és űrstratégiánál tartunk, akkor mi azért hozzátennénk a Nexus: The Jupiten Incident címet is, annak a sztorija is van annyira jó, hogy filmet lehessen belőle gyártani. Futottak még kategóriában feltűnik Robert Pattinson neve is – mint a Plants vs. Zombies egyik zombi szereplője. Node, lássuk a hétvégi kérdést – most, hogy van hivatalos bemutató időpontja a Star Wars 3D-nek, és amúgy is dúl a 3D-mánia, hát legyen a kérdésünk is ezzel kapcsolatos. 1. Te személy szerint mely filmeket néznéd újra 3D-s felújított változatban? 2. És, mivel már a játékokban is jön a 3D-élmény, ezért erre is kíváncsiak vagyunk – milyen, akár régebbi, akár új játékot tolnál végig ezúttal 3D-ben? A válaszokat itt, vagy a Facebook oldalunkon várjuk!

http://www.youtube.com/watch?v=KpMPFGBtE7Q
]]>