X-akták tévésorozat most ismét visszatér egy filmmel a mozikba. A David Duchovny és Gillian Anderson megformálta karakterek most végre szembenézhetnek mindazzal, aminek a meglétét eddig csak sejtették. Az X-akták – Hinni akarok című film július 24-től látható a hazai mozikban. Ajánló: Az igazság odaát volt – de most eljött hozzánk, és mindenki számára nyilvánvalóvá válik. Azok, akikre Mulder (David Duchovny) és Scully (Gillian Anderson) olyan rég vadászott, akiknek a nyomait mindig felfedezte, de akikkel igazán sohasem nézhetett szembe, kilépnek a homályból. El?ször a kutatók csak különös rádiójeleket fognak. Hamarosan a teleszkópokon is feltűnnek. Nemsokára már szabad szemmel is láthatók. És az is kiderül, hogy az érkezők nem barátságosak. A paranormális, metafizikus és földönkívüli ügyek elszánt szakért?i azonban mégsem válnak feleslegessé. Sőt: talán az ő tapasztalatuk és bátorságuk lehet az, ami megfordítja az emberiség elkerülhetetlennek látszó pusztulását. A forgalmazó által küldött filmajánló súlyos tévedéseket tartalmaz – ha kíváncsi vagy, miről is szól valójában a film, kérlek, olvasd el X-akták: Hinni akarok kritikánkat az SFportalon. Az X-akták felülmúlhatatlan tévésorozat volt, mára igazi kultusz alakult ki körülötte. Alkotói most fantasztikus, nagystílű látvánnyal egészítették ki a szokásos izgalmakat: a misztikus titkok és megmagyarázhatatlan esetek utáni veszélyes nyomozás történetét.

A Twentieth Century Fox bemutatja The X-Files: I Want to Belive Színes, szinkronizált Főszereplők: David Duchovny, Gillian Anderson, Amanda Peet, Billy Connolly, Xzibit. Fényképezte: Bill Roe. Látvány: Mark S. Freeborn Írta: Chris Carter, Frank Spotnitz Rendezte: Chris Carter Hivatalos magyar nyelv? honlap: http://xfiles.com/
]]>