A SyFyPortal tudósítójának, Michael Hinmannek adott nyilatkozatában David Weddle, a sorozat producere elmondta: a Battlestar Galactica – Csillagközi romboló rajongói lehet, hogy mérgesek és sokkoltak lesznek a harmadik évad második felétől. A történet a karácsonyi szünetet követően ugyanis nem várt fordulatot vesz, és bizony újabb fontos szereplőnek inthetünk búcsút.

"Az évad második felében sok kábító meglepetésben és felismerésben lehet részetek" – mondta David Weddle. Egy nagyon kedvelt központi szereplőt fog elveszíteni a cylonok elől menekülő flotta, ami nagyon meg fogja rázni a teljes legénységet. A rajongók egy része a Katee Sackhoff által megformált Kara Thrace, vagyis Starbuck eltűnése körül spekulál – igaz, szerintük ez időleges lehet, nem pedig végleges. Weddle természetesen nem erősítette meg, és nem is cáfolta ezeket a pletykákat, azt azonban elmondta, hogy maradandó hatása lesz a karakter távozásának – bárkiről is legyen szó. "El tudom képzelni, hogy sok rajongó fel fog háborodni, és üvölteni fog" jegyezte meg, "de a többiek talán vígasztalást nyernek abból a tényből, hogy akárhányszor felborítjuk a sakktáblát és szétszórjuk a figurákat, az új ajtót nyit sok új, provokatív és izgalmas történetnek a hátralévő évadban." Azt is elmondta, hogy a megmaradó karakterekről is meg fogunk tudni sokkoló titkokat. Néhány, a 3. szezon elején elindított történeti szál meg fog oldódni az évad végére – de ahogy azt már megszokhattuk a Battlestar Galactica alkotóitól, váratlan csavarral fogják ezeket lezárni. Mint ismeretes, a Sci Fi Channel péntekről vasárnap estére tette az új Battlestar Galactica epizódok vetítési idejét – amivel a producernek nincs semmilyen gondja. Tudja, hogy az USA-ban sokan pontosan a pénteki időpont miatt nem nézték a sorozatot – vasárnap viszont lehet, hogy inkább leülnének a tévé elé. Az is igaz ugyanakkor, hogy a pénteki sávban a Sci Fi Channel sokszor tudott vezető pozíciót kiharcolni a nézettségért folytatott versenyben, míg a vasárnap este kockázatosabb lehet a konkurensek miatt. Weddle megerősítette, hogy a 4. évados megrendelés a januári és februári nézettségtől függ. A Battlestar Galactica új epizódja most vasárnap kerül bemutatásra az Egyesült Államokban.

Battlestar Galactica trailer
Csillagközi romboló előzetes

Ebben az évadban valaki meghal. Valaki felismeri, hogy ő egy cylon. Valaki megtalálja a Földet.

{youtube}IsvHa0lR64c{/youtube}

 

Kapcsolódó:

Még több BSG trailer 

Battlestar Galactica – 4. szezon

Remi Aubuchon a Battlestar Galactica: Caprica sorozatról

Battlestar Galactica szerepjáték 

]]>