Superbowl, az amerikai foci liga döntője ebből a szempontból különleges kivételt jelent: alig várjuk várjuk a reklámszüneteket. Ugyanis ekkor kétféle reklámtípus szokott lemenni: – a legnagyobb várakozással övezett filmek legütősebb promói – a „hagyományos mosópor”-jellegű reklámokkal ellentétben valóban kreatív alkotások A Superbowl-on annyi reklámpénz összejön, amennyiből a valóságban is ki lehetne fejleszteni a Vasember páncélt, esetleg magát Hulkot – idén 4 millió dollárba, csaknem 900 millió forintba kerül 30 másodpercnyi hely.Viszont ha már a hirdetők eltapsolnak ennyi zsetont, akkor már meg is erőltetik magukat, hogy emlékezeteset alkossanak. A filmelőzetesek jelentős része eleve sci-fi vagy fantasy jellegű alkotást reklámoz, míg a normál hirdetések esetében nagyon sok sci-fi ihletésű alkotás fordul meg, legalábbis a korábbi évek trendjei alapján. Node lássuk, mely filmeknek lesz biztosan reklámja:

  • Captain America: The Winter Soldier
  • The Amazing Spider-Man 2
  • Transformers: Age of Extinction
Esetleg becsoroghat egyéb olyan előzetes is, amiről nem tudunk, de addig azért nem állnánk fél lábon. A Variety forrásai szerint nem számíthatunk Godzilla előzetesre, és a Warner Bros. sem fog hirdetni a döntőn. Sőt, hiába a Fox fogja adni a meccset, a 20th Century Fox sem fog előzetest adni – így a reklámszünetben nem számíthatunk sem X-men: The Days of Future Past, sem pedig Dawn of the Planet of Apes előzetesre sem. Persze már az elmúlt években is gyakran előfordult, hogy egyes stúdiók nem is a meccs reklámszünetében  adták le a hirdetéseiket – hanem egyenesen az internetre lőtték fel az előzeteseket a Superbowl-al párhuzamosan. Anélkül csípve el az ilyenkor generálódó érdeklődést, hogy a meglehetősen borsos reklámköltséget ki kellene fizetni. A Superbowl február 2-án, vasárnap kerül megrendezésre.]]>