Új tulajdonoshoz kerülnek az SFportal Lapcsaládba tartozó honlapok – az SFportal Sci-Fi & Fantasy Magazin, az SFblogs Sci-Fi Blog és az SFport.net közösségi hálózat, méghozzá a sci-fi filmeket, sorozatokat és animét is sugárzó AXN SCI-FI-hez. Az SFportal és az AXN SCI-FI stábja már korábban is együttműködött, mint például a tavaly novemberben megrendezett közös találkozó megrendezésekor. A sci-fi csatorna a továbbiakban is erőteljesen szeretne résztvenni a hazai rajongói tábor közösségi életében, amelyhez az SFportal bizonyult a legmegfelelőbb partnernek. A magunk részéről nehéz döntésnek bizonyult megválni a 3 éve folyamatosan épülő honlapoktól, de ez a megoldás volt az, ami a legjobban szolgálhatja az SFportal, az SFblogs és az SFport további fejlődését. A következő hónapokban várhatóan profi újságírók, marketingesek és technikusok csatlakoznak a stábhoz – és az sem utolsó szempont, hogy biztos anyagi hátteret kapunk az üzemeltetéshez és fejlesztéshez. Jómagam megválok az SFportal főszerkesztői posztjától, és tanácsadói minőségben segítem az új csapat munkáját.

!!!A fenti álhír április 1-i tréfa volt!!!

Köszönjük mindenkinek, aki gratulált, de nem áll szándékunkban eladni egyetlen sci-fi honlapunkat sem, mégha az AXN például lehet, hogy jó gazdája is lenne. :)]]>